onsdag 25. januar 2012

Bilete og mitt syn på nynorsk

Eg fekk berre lyst å leggja ut nokre bilete frå avslutningsfesten på Sygna videregåande skule. Eg ser tilbake på tida med glede, så eg kan ærleg seie at eg saknar plassen, men mest av alt menneskja som gjekk der saman med meg. Eg gledar meg over alle dei flotte menneska eg får lov til å kjenne. Dei er alle gull verdt, og meir enn det.

Astrid, Ingrid Marie og eg gjekk saman i bildesermoniens minutt og tok nokre bilete berre vi tre. Så her får dykk sjå nokre av dei.
Ingrid Marie og Astrid
Ingrid Marie og eg
Astrid og eg
Jeg er virkelig fan av nynorsk, men føler likevel ikke at jeg greier å uttrykke meg så godt når jeg bruker denne flotte måten å formidle mitt budskap på. Det er jo godt mulig at det er slik, fordi jeg ikke er så vant til å skrive med a-endinger og slik. Jeg skjønner jo veldig godt at det har blitt som det har blitt, at bokmål har tatt plassen i manges hjerter. Selv hadde jeg en bibel på nynorsk som jeg slet å lese i, fordi det var vanskelig å forstå alt, og dermed skaffet meg en på bokmål. Hallo, å skrive i eg form er jo utrolig kult da, selv om at det er vanskelig. Krysser fingrene for at nynorsk ikke blir utryddet.

Se allerede hva du har, før du drar ut på leting etter noe nytt. For hva om det du allerede har er det du ønsker, men ikke ser det selv? Få opp øynene og gled deg over det du har!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar