søndag 22. april 2012

Litt av dagens innhold

Ja, da er det ikke mange dager til jeg setter meg på bussen mot Italia. I dag har jeg tenkt å begynne å pakke, men før det skal jeg en tur opp i gymsalen med blant annet Ida og Joakim, der skal vi spille fotball. Når klokken er to er det middag, som vanlig. Husker ikke hva det skulle være i dag, sikkert fordi jeg ikke skjønte helt hva det var, hehe. Det blir nok ikke til at jeg pakker før i kveld, for etter middag bærer det opp til formingsrommet, jeg skal nemlig fortsette på ett maleri. For øyeblikket har jeg kommet litt lengre enn dere ser på dette bildet. Fikk ikke til å snu bildet, så maleriet står påsiden, men det får bare være. Nå må jeg nesten få rumpa ut av senga og kastet på meg noe treningstøy.

Livet forandrer seg, for når man får innsikt får man ny utsikt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar