søndag 30. september 2012

Flottings da shø

Om jeg skal si det som det er. Jeg er heldig. Jeg møtte Hanna Kristin i dag. Hun er flott, og jeg har det flott med henne. Hun reiser til Island i morgen, men hadde tid til å treffe meg i daaag. Sa jeg at hun kom hjem fra fhs i går. Snakk om å ha liten tid hjemme. Det var så fint. Vi shoppet og snakket, spiste og lo. Vi kjøpte is og kjørte bil og snakket med butikkfolk. Det beste vi gjorde sammen, utenom det å være sammen da, var at vi stakk innom den nye matbutikken i Molde, Eurospar. Du skjønner, vi hadde en plan med å dra dit, fordi Marianne jobber der. Så da hang vi hos henne litt.

Dagen er flott!

I morgen er det jobb, og så er det bursdagsfeiring for mah bruttaah. Så det blir koselig å få familien på besøk. For å notere det, slik at dere får vite om noe enda mer flott, så kommer Elisabet hjem i morgen, med fly fra Tromsø. Jeg liker når mennesker fra Møre og Romsdal har ferie!

Men framfor alt dette: Dere må ikle dere kjærligheten, som er fullkommenhetens bånd.

Ciao.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar