lørdag 22. september 2012

Morsomt och stupid

Det er så morsomt dette livet. Hvis vi ser bort i fra alle disse morsomhetene man ser på folk, fordi de ler og smiler, så er det også noe spennende og gøy som skjer i alvorlige (og mindre alvorlige) samtaler med mennesker. For å si det enkelt og greit, så har det seg slik at nye kule, triste, kjekke ting som jeg har tenkt på (feks at et lys har gått opp for meg) plutselig blir representert fra ett annet menneskes munn. Da passer det jo ypperlig for meg å være en del av den samtalen, siden jeg nettopp har tenkt på de(n) samme tingen(e) selv. Det synes jeg er morsomt.

Jeg må være den teiteste personen jeg kjenner. Vet du hva eller, "jeg skal jo i bursdag i morgen". Når telefonen ringte i går og jeg sa hallo og ble tilbydd en vakt, takket jeg ja. Det er jo greit nok, men DEN vakten er akkurat når bursdagen er..

Men i dag har broren min bursdag. Han er 17 ååår. Vi skal spise kake. Ikke hvilken som helst kake. Det er nemlig cappuccinokake som står på menyen.

Gud! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar