tirsdag 4. september 2012

Store klokker og spontan fjelltur

Vet du, i dag var jeg inni to store kirker og klatret langt og lenge helt opp i kirketårnet. Det var moro det. Skal være vikar hvis det trengs, og det gjør det nemlig den 16 september. Så det blir spennende! Det var derfor jeg fikk litt omvisning osv tidligere i dag. Jeg merker at jeg gruer meg litt. For jeg er jo vant til en liten kirke med en klokke som er ganske grei å bruke, men kirkeklokkene jeg skal prøve å håndtere som vikar er ikke bare større, men det er også to tråder å ringe i, samtidig. Om jeg skal få lov til å bruke mine egne ord, som jeg aldri gjør ellers, så vil jeg si at det gikk ganske brutalt for seg. Tunge saker skjønner du. Så nå skal jeg prøve å holde styr på to store klokker istedenfor en liten og søt en. I tillegg til at jeg gruer meg, så gleder jeg meg også!

I går var jeg drittlei av å være inne. Så jeg tok en spontan tur, en fjelltur vell og merke. 699 moh. Jeg brukte lang tid. På grunn av dårlig kondis, men også fordi jeg ønsket å ta noen bilder. Bilder av meg kommer dessverre ikke på trykk for den som måtte ønske det. Jeg fant ut at bildene av meg i fokus ikke behøver å bli lagt ut for alle og enhver som måtte stikke innom mah blogg (Ehmehm, dårlig inntrykk). Mobilbilder er bra. Kos deg :)







Eg ynskjer kjærleik for kvar og ein! Finn din måte å oppleve kjærligheten på, da blir det bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar