torsdag 25. oktober 2012

Midt i mellom

Jeg har det travelt om dagene, men ikke akkurat nå da. For nå har jeg tid til å sitte på dataen samtidig som jeg lager en pizza. Du skjønner, grunnen til at jeg har så mye å gjøre er at jeg jobber, punktum. Jeg tar kjøretimer også da, punktum. Det har vært flere dager der jeg har jobbet i kirken først, for så å dra rett til boligen på jobb etterpå.

Jeg skal jobbe resten av uken, utenom lørdag da :)

I dag har jeg hatt kjøretime. Den begynte klokken kvart over åtte, så da fikk jeg stått supertidlig opp. Litt skrekk og gru når jeg fant ut at det snødde, MEN, jeg skadet ingen. Det gikk bra. Jeg fikk en kommentar: "Du er flink å tilpasse farten etter forholdene". Det var det jo ikke dumt å høre.

Livet går slik opp og ned. Noen ganger er det midt i mellom, slik som nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar