torsdag 20. desember 2012

Latskap, og jul, og sånn

Jeg kunne egentlig tenke meg å skrive noe sånt som var skikkelig saklig nå, men jeg orker ikke. Ihvertfall ikke noe langt noe. For jeg er lat. Jeg tror alle mennesker er late, vi gir oss lov til å være late, og da blir vi ekstra lat.

Det er jul, snart. Det er fint, og kaldt, og trist.

Jeg har vært i Oslo, og litt andre plasser. Skien, Drammen og Bergen. Det har vært fint, og kaldt og trist. Heldigvis kjøpte jeg meg en ny jakke før jeg dro avgårde på min ferd der mennesker ble besøkt. Det var bra, for da ble det ikke så kaldt som det kunne ha blitt.

For så høyt har Gud elsket verden, at han gav sin sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv! Johannes 3, 16

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar