mandag 15. desember 2014

Emanuel Minos om samboerskap og abort

Dette er en tale om noe som er veldig aktuelt i vår tid, nemlig samboerskap og abort. Minos sier blant annet at forskjellen på samboerskap og et ekteskap er dette: Bor jeg, Marie sammen med en mann uten å være gift, er det ingenting som er avtalt om vår fremtid, og jeg kan velge en mann som er snillere, rikere eller kjekkere. Er jeg gift, har jeg valgt min mann, og står sammen i alt som måtte skje. Jeg kan lene meg tilbake til det jeg en gang sa ved alteret, "til døden skiller oss" og leve ut i fra at vi alltid skal være sammen. Jeg lukker øynene for de guttene som er rundt meg, jeg ser bare på dem som brødre.

Jeg synes visdommen Minos bringer ut til jorda er så vakker og så riktig. Av å ha sett denne talen har jeg atter en gang fått en påminner om det jeg tenker er sannheten. Se gjerne videoen så mange ganger du vil. Vil du bare høre om samboerskap og abort, kan du spole frem til det 25 minuttet eller litt lenger.

Det er trist at Emanuel Minos nå er død, men jeg gleder meg over all forkynnelsen han har delt med oss, både med og uten kamera.

Den dagen Emanuel døde, kom jeg til å tenke på en åpenbaring han fikk høre fra en gammel dame, Profetien har bare mer og mer har gått i oppfyllelse. Det står blant annet at Emanuel selv skulle få oppleve alle de ulike punktene i profetien om utroskap, krig på tv, lykkekristendom, hat mot mennesker fra fattigere land enn Norge mm. gå i oppfyllelse. Ta en titt på profetien HER.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar