torsdag 26. mars 2015

Variasjon, inn og ut av bobla

Hvis jeg vil, får jeg det til!

Livet handler om å sette tanker ut i praksis.

Tankene mine er livet mitt.

Menneskene jeg omgås gjenspeiler mine tanker, jeg gjenspeiler deres. Derfor er det viktig å tenke over hvem jeg omgås og hvordan jeg tar til meg deres respons på mine handlinger. Så lett er det, men så vanskelig likevel. For du og jeg er styrt av vaner og hva vi kjenner oss trygge på. Vaner er digg, og jeg tror vi trenger det. Likevel tror jeg at å slå sprekker på trygghetssonen innimellom kan gjøre de trygge vanene enda tryggere og bedre. Jeg konkluderer med at nye opplevelser setter farge på en helt vanlig hverdag og får oss til å se hva vi er i stand til. Livet vi er vant til får ett nytt perspektiv:

Ved å få ny innsikt, får man ny utsikt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar