lørdag 19. november 2011

De siste dagene

Dagen i dag, trøtt! Klokken ble visst tre i natt før jeg gikk og la meg. Når man har det fint er det jo ikke så mye annet man vil gjøre enn å være akkurat der man er. Jeg tenkte egentlig bare å legge ut litt bilder og noen filmer, for det er vell kjekkere å se enn å lese. Mitt valg, handler vell også litt om at jeg ikke er så veldig giret på å skrive akkurat nå, selv om at det alltid er moro. Jeg vil heller høre på musikk, nyte den og sjekke facebook, faktisk. Jeg er trøtt, det er min unnskyldning. Enjoy!


På disse første bildene er vi på bondesjakk turnering. Laget mitt, bestod av Hanna og moren hennes som var på besøk. Greia var at vi hadde fem sekunder å tenke på før vi måtte gjøre ett trekk. Vi var selv spillebrikkene. Så nå har jeg prøvd det også. Kult! Vi kom på 3 plass i A sluttspillet. Her får du se litt hvordan det foregikk.


Fotballgutta hadde kamp på fredag. De tapte 3-1.



I dag sang vi på seminaret, og halvsov. Han som holdt seminaret var flink, men jeg var for trøtt til å få med meg alt, men det var kos å synge, og å høre på musikk.



Positivitet er tingen. Try it! Du fortjener en positiv hverdag.

1 kommentar:

  1. Ja det e så sant atta :P Viktig å nyte hver stund :D Har vært en goe dag, syns seminaret var kjempekjekt eg då, men det e jo meg :P :D

    SvarSlett