fredag 18. november 2011

Hva skjer'a?

Nå er vi snart inne i det vi kaller helg. Bare noen timer igjen så, fri! Her er det annerledes, og annerledes kan jo også være bra. Vi har seminar i morgen. Det heter rockens historie. Mange er litt negative og skjønner ikke helt hvorfor vi skal ha ett seminar om rock. Lærerne derimot sier at mange har syntes at dette seminaret har vært bra tidligere. Den som lever finner ut av ting. Så jeg satser på at det blir et bra seminar, tross at jeg ikke er noe spesielt fan av rock.

Nå har jeg nettopp hatt forming og spist lunsj. Forming er så kos. Tiden går raskere enn raskest. Fantastisk er det å sette seg inn i sin egen verden mens man gjør noe man synes er morsomt. Læreren vi har, Liv er flink og kommer med mange forskjellige aktiviteter vi kan gjøre. Straks skal vi dra å se fotballgutta spille kamp, og når den er ferdig skal jeg ha elevsamtale. Middagen består av lasagne, så denne dagen tror jeg ikke blir så verst. Det blir vell korridorsamling i dag også, siden vi har en elevkveld i morgen kveld.

Mennesker gir livet mening, ta vare på dem!

1 kommentar:

  1. Årr, det er så herlig å lukke seg inne i sin egen verden, for en stund ihvertfall :D

    SvarSlett