onsdag 2. november 2011

Mine to siste dager, veldig spennende for deg må jeg si

Siden søndagen, har det skjedd litt av hvert. Jeg dro til min flotte, vakre venninne i Skien. Vi gikk rundt og pratet, mens jeg innimellom hilste på norske og utenlandske mennesker, de var alle imøtekommende og smilende. Utrolig kjekt! Etter det trasket vi i veg opp til menigheten der showet skulle være. Vi stod å pratet der også vi, fordi vi var tidlig ute. Det var så kjekt å være med henne igjen. Showet var flott! De formidlet Gud gjennom dans, sang og snakking. I begynnelsen før det hele startet var det stein, saks, papir turnering. Jeg tapte på første forsøk. Da det hele var over, gikk vi ut av de gode stolene og inn i gangen. Der hilste jeg på en kar, som jeg har en felles bekjent med. Så satte vi oss ned og pratet, en gjeng på fem. Tiden gikk, og det var på tide å dra hjem. En koselig jente som Ingrid deler rom med (1 av 4) spurte om jeg ikke kunne overnatte. Jeg tenkte meg om to ganger, så ble det så. Forresten, fortalte jeg at skolen de går på er ett gammelt fengsel? Ihvertfall, så er det tøft å ha sovet på en sånn plass. Dagen derpå, stod vi opp åtte og sprang til bussen. Ingrid ble med meg tilbake. Kjempekjekt! Jeg hadde håndballteori, så hun var litt alene. Vi spiste lunsj, for så å dra å se både guttene og jentene spille fotball. Jentene tapte, mens guttene vant.

Jeg må si at dette innlegget inneholder mye unødvendig stoff, men så har jeg da ikke så mye å gjøre heller før vi drar klokken 17.00 til Drammen for å spille en 4 omgangers lang treningskamp mot Konerud. Så jeg skriver egentlig ikke for underholdningens skyld, men for å fylle sekundene av mitt liv med noe jeg synes er kjekt -> SKRIVING!


Her ser dere gjengen som reiser for å spille kamp!

Jaa, vi pratet, hadde det fint sammen og så videre. Min kjære venninne dro i seks tiden med bussen kalt M2. Så det! I løpet av søndagen fikk jeg også bekreftet at jeg er på rett plass. Jeg har nemlig vært usikker på om det er her jeg skal være. Så det var godt. En grunn til å smile. Litt utpå kvelden fant vi ut at vi skulle gå hallowen, Ida, Linda, Camilla, Sofia, Lorang og meg. Haha, vi som nå er voksne mennesker. Det var kjekt da. Vi fikk inn litt godteri og tre doruller, ehm.. Så vi gikk rundt fra hus til hus med teatersminken klæsjet utover fjeset. Da vi kom tilbake til rommet til Lorang, satte vi på en film, og jeg, jeg sovnet. Noe Sofia etter hvert gjorde også. Så litt før klokken to gikk jeg tilbake til mitt eget rom for å reise inn i min egen fantasifulle verden. Må si jeg har hatt to kjekke dager.

Lorang, meg, Ida og Sofia.

Ida, meg og Linda.

Camilla og Lorang

Jeg linker deg herved til en sang. Jeg har egentlig ikke hørt på den, men jeg tror den er fin. Sjekk den ut da vell. Versegod!

Må dine dager bli fylt av glede og håp.

2 kommentarer:

  1. Hmm, å du seie æg må legga meg? xP
    Å btw, så er det det unødvendige stoffet som er kjekt å lese :D So just keep it up :D

    SvarSlett