onsdag 2. november 2011

LaSanta, soon and very soon

Gårsdagen endte med to tap og to seire. Slitsomt, men kjekt likevel. Jeg startet med å score de to første målene, og de var de eneste også. Vi ankom Grenland fhs i tolv tiden. Jeg spaserte så opp til min kjære venn Chris. Vi lå å pratet litt før jeg la meg. I dag har laget, det vil si, de som ønsket, trent styrke. Til sammen var vi 6 stk, som fulgte instruksene fra Hanne Hegh, vår trener. Nå er jeg ny dusjet, mett og giret på å slappe av. Stikker kanskje ned å ser på sandvolley linja spille turnering mot andre folkehøyskoler. Det vil tiden vise.

I dag begynner (har jeg planer om) all pakkinga til LaSanta. Mens i morgen drar vi ned en gjeng for å kjøpe inn det nødvendige for turen på fredag. Det blir bra. Min første tur til syden, så det blir stas. Jeg skal dele leilighet med Monica og Vanessa, to flotte jenter. Jeg gleder meg til alt fremover, jeg koser meg og har det kjekt! I kveld blir det naajs, for Chris skal sove inne hos meg. Ikke det at hun bor så langt unna, for det tar bare 2 min å gå, men likevel, det er koselig å ligge og prate om alt og ingenting.


Her er mine to romies på LaSanta og jeg.

De små tingene, la dem glede deg!

2 kommentarer:

  1. Gira på å slappa av, Nice ;D
    Er alltid så koselig når du kommer spaserende over<3 Det er noen av de små tingene jeg gleder meg over :)

    SvarSlett