lørdag 12. november 2011

Hjemme

Da har jeg vært en hel dag i det kalde Norge. En fin uke i Spania ligger bak meg. Nå sitter jeg igjen med litt mer brunfarge enn ellers, godteri, minner, nyvskede klær og en trang til å drikke vann. I morgen er det søndag. Det betyr, siste dag i uke 45. Denne uken har vært annerledes, for jeg er ikke vant til å reise til plasser utenfor den norske grense. Nye erfaringer og slikt følger jo med, når slikt skjer. Jeg må bare nevne det før jeg avslutter dette eviglange innlegget, denne uken har inneholdt datoen 11.11.11. Hvor kult er vel ikke det? Tenk å bli født den dagen da, tusen år til neste gang. Jej!

Her har jeg nettopp vært. *Smile*

Jeg tror at alt som skjer har en mening. Drøm søtt!

2 kommentarer:

  1. Hehe, evigt langt innlegg du :P Det var kjekt å få være med deg på din første tur ut av Norge, selv om jeg ikke klarte å se det på deg, så vil vell si at du klarte deg ganske så vell? ;)
    Håbe brunfargen sitte i en stund også da :P

    Ganske stiligt med dype kommentara på slutte, men vetche kor søt drømmen blir når en skal sitte å gruble over slike ting :P

    SvarSlett
  2. Haha, det er godt ;) Har vært innom Sverige og Danmark da. Pluss en liten tur til Roma, butbut, har liksom aldri vært i syden før. Så på den måten var det en ny opplevelse ;)

    SvarSlett