søndag 13. november 2011

Søndag 13.11, fedrenes dag

Jeg har en tanke om at denne dagen vil utforme seg i samme gate som gårsdagen, men hvem vet. Hvordan nåtiden blir, finner man bare ut ved å leve den. Ellers så er det jo pappaenes dag i dag, husk det folkens!


Jeg er så heldig! Pappaen min er utrolig kul og morsom. Jeg savner han, men jeg har jo valgt å flytte vekk selv. Heldigvis finnes det telefon, så jeg har fått snakket med han i dag. Han sa noe som var veldig fint. Da jeg ønsket ham en god dag, og sa ett eller annet om at det er dagen hans, så sa han at denne dagen er min også. Jeg liker den tankegangen.



Jeg er så heldig å ha en pappa til, som er nær meg hele tiden. Selv om at følelsen av ham ikke alltid er like sterk inni meg. Han viser meg glede, gir håp og forteller at han er meg nær. Jeg trenger ikke være redd, for han passer på. Det er vannvittig stort å få lov til å ta imot. Gud er virkelig større enn hva jeg kan forestille meg.

Jeg ønsker DEG en vakker dag, med ekte glede!

3 kommentarer:

  1. Aww :) men helt lik gårdsdagen ble den jo ikke, du byttet i det minste på hvilken seng du tok middagsluren din i ;P

    Vakker vet jeg nå ikke, men ekte glede var det nå ihvertfall ;D Alltid det med deg :D

    SvarSlett
  2. Haha, du er så morsom! Jeg liker deg jeg.

    SvarSlett