mandag 14. november 2011

Modulfag, spasertur og blogginnlegg

Seriøst, etter den turen til Spania, har jeg fått i meg ALT for mye sjokolade og tyrkisk pepper, men det er godt da. Dagen i dag har vært kjekk, og litt slapp. På morgensamlingen fikk vi presentert mange nye modulfag vi kan velge mellom. Altså, vi bytter fag tre ganger i løpet av året, nå er det andre gang vi skal velge. Jeg er usikker på hva jeg vil velge, men massasje har jeg bestemt meg for å ta. Er ikke så mange andre fag som frister i grunn. Vi får da se. Valg får jo konsekvenser.

Tidligere i dag gikk jeg på en koselig tur med Silje fra backpaker, til butikken. Hun er en glad og sprek sjel. Marie liker henne. Vi har planer om å få i gang spaserturer innimellom, det gir glede. Både fordi kroppen har godt av det, og fordi hun er en gledesspreder.

Ellers så har Monica og jeg sagt oss villige til å skrive noen blogginnlegg på Grenland fhs sin hjemmeside. Så det er vell bare å starte. Her er noen bilder fra dagens treningsøkt, der jeg og flere andre ikke deltok pga sykdom og skader.


De er da fine, brune og kule. Eke og Monica.

Have a nice kveld, du verdifulle menneske :)

2 kommentarer:

  1. Haha :P Morosamt :)
    Viss du he ti kan jo me au prøva å gå en tur innimellom :D Er nydelig viss me går ner til olavsberget eller opp i skogen ;)Go bedring te dokke alle 3 ;) Må komma dokke på trening igjen :P

    SvarSlett
  2. Ja, den er jeg med på. Takk skal du ha. Blir nok sittende å se på trening i dag også, dessverre :P

    SvarSlett