torsdag 1. desember 2011

Livets gleder

For en flott dag. I dag startet vi opp med nye modulfag. Jeg er med på masker. Da jeg fikk vite at jeg hadde kommet inn på det faget var jeg egentlig missfornøyd, men så når vi begynte i dag synes jeg det var digg. Så nå sitter jeg igjen med en god følelse, og jeg gleder meg masse til neste gang. Dumt det bare er en gang i uken. Lurer på hvordan masken ser ut til slutt, om den kommer til å ligne den jeg har tegnet, eller ikke. Så i løpet av de to timene hadde jeg fått formet masken av mitt ansikt, med hjelp fra Elise og Ingrid. Det var jo de som gjorde alt egentlig, for jeg lå i ro og var modell. Jeg liker livet!

Klokken halv tolv var det tid for lunsj, maten var god og jeg husker lite av hvem jeg satt sammen med. Før filosofitimen startet var det klart for elevvask. Det har seg sånn at alle elevene blir delt inn i grupper og skal vaske på en/to bestemte plasser i fem uker. Så da trasket jeg ned til vaskerommet. Akkurat i det jeg var ferdig ringte brannalarmen. Føttene mine flyttet seg, og så var jeg ute midt i regnværet. Det hadde seg slik at noen hadde satt en vannkoker oppå en plate som stod på. Ikke rart brannalarmen gikk.

For en spennende filosofitime. Jeg satt ved siden av Haakon og Ida mens vi hørte på hva Johan hadde å lære oss. Psykologi, og hvilken mennesketype man er. Vi tok en test, og jeg endte opp med å få vite hvilken gruppe jeg er innenfor. Jeg vet jo hvordan jeg er og at jeg hører innenfor en type mennesker, men jeg har ikke giddet å søke det opp eller noe, så jeg visste ikke hva "vi" er plassert under. Jeg liker denne dagen! Hadde jeg visst om at den kom til å bli slik, hadde jeg gledet meg i flere uker.

Dere ser kanskje ikke hva som er så vakkert og godt med denne dagen, men som jeg har skrevet i ett innlegg før, man kan ikke se en følelse, den kan man bare kjenne inni seg.

Selv om at du er mer lik noen enn andre, så finnes det ingen som deg. Du er unik, vakker, spennende og verdifull!

1 kommentar:

  1. Taaakkk ;D

    men likte at du hadde en bra dag :D Men tenk om en hadde vist at den dagen ble bra og gledet seg på forhånd, da går du jo glipp av di andre dagene og det er ikke sikkert at dagen ble som du trodde heller ;S Har ihvertfall skjedd meg :P

    SvarSlett