onsdag 4. januar 2012

En vakker juletid er nå over

Da har det gått en stund siden sist jeg har skrevet. Merker at jeg savner å skrive. Juleferien er nettopp overstått, og jeg er tilbake på folkehøyskolen. Nå nettopp kom romvenninnen min tilbake også. Dermed er alt som før, årstallet er det eneste som har forandret seg foreløbig. Jeg er oppladet etter ferien og klar for tilværelsen sammen med de 118 elevene jeg bor med. Etter å nesten ha slitt av meg armene etter å ha båret den tunge bagasjen fra bussen til internatrommet, sitter jeg nå i senga og skuer utover mitt nesten utpakkede rom. Greit å få det overstått. Tar lommerusket i morgen, for nå føler jeg for å slappe av. Før jeg drar inn i min egen (drømme)verden, tenkte jeg å prøve ut spikermatten jeg fikk til jul. Ikke så dum farge på den heller, lilla.

Slenger med tre randome bilder av noen jeg fikk henge med igjen i ferien. Hvis jeg ikke finner på noe annet, så får du kanskje lese en dag, om litt av det jeg gjorde i min nesten tre ukers lange juleferie.

Laila
Jeg og Elisabet
Live Marie
For å finne ut hvem du er, ikke let i andre, men gå inn i deg selv.

Godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar