torsdag 15. desember 2011

Livet

Da har jeg dusjet og spist spagetti med Kjersti. Nå er det ikke lenge igjen før jeg skal fikse meg til julemiddagen i kveld. For øyeblikket sitter jeg ensom på rommet med musikk, slaskeklær og en tanke om at jeg gleder meg til julemiddagen klokken syv i kveld. Om 20 minuttter stikker jeg bort til Vanessa for å se om hun har ett eller annet tilbehør til kjolen jeg skal ha på meg.

Det er mye å glede seg over. I kveld sitter jeg med pyntede mennesker og spiser god mat. Om under 24 timer sitter jeg på toget mot Bergen. Snart får jeg se min flotte familie igjen. Norge er ett fritt land, ingen 3 verdenskrig pågår. Vi har alt vi trenger og mer enn det. Selv om at vi er inne i en mørketid, er det fortsatt flere timer med dagslys.

Nyt friheten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar