onsdag 18. januar 2012

Jeg har prøvd curling!

Da har jeg prøvd meg på curling også. Klokken tolv reiste klassen, Øyvind og Liva til Skien fritidspark i de to niseterne og Øyvinds bil. Fremme på curlingbanen fikk vi velge mellom flere forskjellige, curlingbukser. Ut i fra hvilken bukse vi valgte, ble vi delt inn i lag. I tillegg fikk vi en såle eller noe til å feste utenpå den venstre skoen, for at vi skulle gli lettere. Laget mitt, med de rutete, hvite og svarte buksene vant 4 av 6 kamper. Kult å si at jeg har prøvd curling ass. Nå stikker Kjersi og jeg en tur bort til Vanessa for å chillen eller noe.

Lorang
Noen av de forskjellige mønstrene på buksene
Monica, Eke, meg, Karina og Liva
Monica, Eke og meg.
Vanessa og Monica
Sko- og buske lagbilde.

Husk de gode følelsene, det er de som er verdt en plass i ditt indre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar