fredag 20. januar 2012

Mange ord, formulert og satt sammen

Nå sitter jeg alene på rommet til Chris. Noe jeg har gjort i over en time nå. Hun er på quiz i dagligstua. Der skulle jeg også vært, men i dag er jeg sliten. Har tatt kjøkkentjenesten for Christina (Sofia) i dag. Glad for at jeg takket ja til dette "fantastiske tilbudet". Angrer ikke, for jeg har fått snakket litt med noen jeg ikke henger så mye med, og det gjør meg glad. I hovedgrunn er jo ikke det å vaske opp så moro, men på grunn av menneskene som var tilstede med meg, ble det bra. Tiden gikk tross alt raskt.

Denne timen jeg har vært på det gule, kule rommet til Chris har jeg tegnet. Det har seg nemlig slik at jeg leste noe på en blogg før kveldsmat som gikk litt inn på meg, så da er det flott å uttrykke ting i bilder. Ops, jeg må nok avslutte blogg-innlegget nå fordi jeg har en siste liten greie å gjøre i forhold til den kjøkkentjenestegreia.

Nyt livet, nyt tiden med det gode i menneskene rundt deg, skjul ikke smilet, men vis det til alle du møter på!

2 kommentarer:

  1. Hehe :P Så søt du er ;)
    Tusen takk for teiningen! Den var sterk, men veldig fin :)

    SvarSlett