mandag 13. februar 2012

Champions League i Larvik

Legger ut noen filmer fra Champions League kampen i dag, der Larvik spilte mot Itxako, et spansk lag. Kampen foregikk i Larvik. Det var stemning i hallen fra første stund. Noen var irritert på dommerne, andre på spillerne. Kampen endte 23-23 og ble avsluttet med ett direkte frikast, tatt av Karoline Dyhre Breivang. Mens jeg satt der og så på kampen kom jeg på at Breivang og Linn Kristin Riegelhuth var og trente laget mitt en dag da jeg var yngre. Fikk autografen og tok bilde og greier og greier. Stas den gang, og morsomt å tenkte tilbake på. Lurer på om jeg fortsatt har de bildene jeg tok sammen med dem. Btw, den gangen var jeg blond. Noen som vil si at jeg gikk i niende klasse og hadde regulering. Haha, flotte tider! Du så kampen kanskje på tv, men, ihvertfall, her får du noen klipp fra ett kamera med høy kvalitet. Enjoy! 




Er man bevist på hva som gir ekte glede hos en selv, vil dette komme tydeligere frem i den hverdagen man lever i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar