søndag 12. februar 2012

Nattcup og Hemsedal

I helgen, det vil si fra fredag den 10.02 til 11.02 var det nattcup her på GFHS. Det varte helt frem til klokken 04.00. De tre siste timene fikk ikke jeg med meg. Dette fordi jeg ålte meg tilbake fra Eidangerhallen til internatrommet mitt og fikk lagt meg til å sove. Søvn er jo viktig. Her kommer noen bilder fra kvelden.

Mette og Chris
Ida og Monica

Joakim
Eke!


Dagen i dag har for det meste gått i soving, og så spilte vi (håndballklassen) kamp mot fjorårets håndballelever. Det var en tøff kamp. Dessverre endte det med ett tap på 31-24. De fortjente å vinne, for de er gode. Morsomt var det å se hva nivået lå på i fjord. Morgendagen har allerede en plan, men hvordan den blir utført vet  jeg ikke før dagen er omme. Det har seg nemlig slik at vi skal på Champions League kamp i morgen som er i Larvik eller noe. Har egentlig ikke fått med meg hvor den skal spilles. Resten av dagen går til pakking. For alle idrettselevene skal til Hemsedal i en uke. Etter dette blir det ferie og praksis. Til sammen skal jeg da pakke for tre uker.

Tankene kommer til uttrykk gjennom livets ord og handlinger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar