søndag 1. april 2012

Snikk snakk

Det er egentlig litt utrolig hvordan været kan variere. I Porsgrunn ligger det på 19 grader, sol og god stemning. Hjemme er det snøstorm, kaldt og varme i peisen. Koselig begge deler, men foretrekker solen for øyeblikket. Jeg merker nemlig det at når det har vært vinter en stund, er det godt med sommer. Snøen er vakker, virkelig! Jeg liker den, men det er kjedelig når jeg først har fått oppleve litt av varmen sommeren har å tilby.

Nå er jeg hjemme på påskeferie. Jeg hadde planlagt å øvelseskjøre en del, men snøen kom, og jeg ble sittende inne. De to første dagene har jeg slappet av og snakket med min onkel som er på besøk fra Bergen. I dag har jeg lært ham og broren min på 16, kortspillet "hjerter 7". På onsdag kommer besteforeldrene mine fra Bergen. Det er koos!

Jeg har den siste tiden, eller det siste året tenkt mye på at jeg er så utrolig heldig. Rundt meg har jeg noen fantastiske venner, som bare er bedre enn ord kan beskrive. De har kommet flytende på ett isflak, akkurat der jeg har stått. Utrolig! De er en sann glede for meg. I morgen skal jeg få møte noen av disse vennene mine, Astrid og Elisabet. Vi skal møtes i byen. Det er slikt som gir livet mening! Det er vakkert, men samtidig så kostbart og skjørt.

La sannheten regjere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar