tirsdag 17. april 2012

Uendelig, nyskapende og urealistisk

Det er så utrolig mye jeg ikke kan, så utrolig mye jeg ikke forstår, og så mye jeg aldri kommer til å oppdage. Det er kjedelig, og av og til frustrerende å ikke kunne forstå. Uansett hvor mye man prøver, går det ikke opp ett lys. Eller, av og til går det jo opp ett lys, men etter hvert som tiden går viser det seg at det var annerledes enn man oppdaget for en stund siden. Kanskje kommer du nærmere sannheten? Kanskje flyter du lengre vekk? Uansett, det er spennende å leve, for nettopp når man tror at man vet "alt", dukker det opp noe nytt som får tankene til å snurre rundt, og når man først er i gang, ja da kan det være vanskelig å stoppe før det gjerne går for langt. Er det da man må ta seg selv i nakken og plante føttene godt på bakken?

Det svarte kan ikke bli svartere.
Er gleden uendelig, eller tar det slutt ved et visst punkt?

Jeg er rett og slett bare utrolig trøtt nå, så i morgen når jeg leser gjennom dette kommer jeg sikkert ikke til å skjønne sammenhengen. Så hvis du har problemer med å forstå hva alle disse ordene har med hverandre å gjøre, ja da, da er vi nok mest sannsynelig to.

Livet <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar