lørdag 30. juni 2012

Bryllup

I dag er du så heldig å få se dagens antrekk. Enjoy!
Da sitter jeg på kjøkkenet, en lørdags morgen. Trøtt i trynet og halvveis klar til å bli hentet av min kjære tante og kjøre til kirken. Rundstykkene er satt i ovnen, spotify varierer mellom reklame og musikk. Regnet daler ned. Følelsen for denne dagen er blandet. Jeg skal være med i et bryllup i dag, det gleder jeg meg stort til. Ett stort pluss i jobben som kirketjener med andre ord. Samtidig er det en innleid prest som skal være med, og han er visst ikke kjent i kirken. Jeg er jo ganske fersk selv, så derfor er jeg litt nervøs, vet ikke om det er det rette ordet, men det går nok mye bedre enn jeg tror. I natt drømte jeg at jeg kom for seint til bryllupet. Kirken var plassert litt nærmere her jeg bor, så det tok bare to minutter å gå. Jeg gikk fem minutter før jeg skulle være der, men så var det avslutnting for noen av elevene på Grenland FHS utenfor huset mitt. De begynte å klemme meg og si at de kom til å savne meg osv. De gråt. Det var siste gang jeg kom til å se de, så det gjorde at jeg glemte jobben. Så jeg kom for seint. Drømmen var lenger og innholdt flere detaljer, blant annet at jeg i tillegg skulle servere i bryllupet og at Justin Bieber var der. Han så rett på oss. Jeg satt med Renate (en stor fan) og noen andre. Jeg måtte gå for meg selv, fordi jeg ikke turte å vise de andre at jeg ble skikkelig gira av at han så rett på oss. Med andre ord, drømmen fortalte meg at jeg egentlig er stor fan av Bieber, men har ikke turt å komme ut av skapet enda.

Nå gleder jeg meg bare til å se brudeparet og komme meg hjem igjen og LEGGE MEG! Jeg sov ikke så bra i natt, og så skal jeg på nattevakt, dermed vil jeg si at søvn er en nødvendighet.

Mennesker er det beste jeg vet, utenom melk da selvsagt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar