lørdag 30. juni 2012

Resten av siste dagen i June

Bryllupet ble forsinket, nesten en halvtime. Det var noen missforståelser kan man si. En viktig person i kirken som måtte være tilstede hadde skrevet opp i kalenderen sin at det begynte en time senere enn hva det gjorde. Jeg fikk tak i noen som fikk tak i han, så det ordnet seg. Var litt stress siden det var en prest som ikke er vant til å være der. Det viste seg osgå at det er litt forskjellige tradisjoner ut i fra hvor man er i landet. For eksempel det at brudeparet tenner et lys sammen.

Hjemme igjen fra kirken spiste jeg et rundstykke og la meg. Rett etter at jeg hadde våknet ringte hustelefonen. Det var en av onklene mine i Bergen som ville prate litt. Så det var superkoselig. Han er isbilmann, noe som fører til at han får med seg is hjem fra jobb. Trist å få tilbydd is når man er så langt borte.. Nå har jeg spist ukrydret kjøttdeig, pomfri og natchos chips og kethcup. Drikken bestod av eplejuice og coca cola. Nå har jeg pakket ned cappeuccino og litt godteri, pluss harddisken min. Skal prøve å sortere bilder og filmer nå mens jeg er på nattevakt!

Ciao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar