fredag 22. juni 2012

Ord + ord

Jeg har rett og slett ikke så mye å skrive om for tiden. Det kan muligens ha noe med at jeg gjør veldig lite utenom jobben. Å begynne å legge ut om det som skjer på jobb, er jo ikke akkurat noe jeg kan gjøre. Taushetsplikt har jeg hørt det heter!

Nå  har jeg nettopp satt en av tre pizzaer i ovnen, legg merke til hjemmelaget. Ovnen vår har nemlig streiket, så vi har en liten hybelkomfyr. Takk og lov for at vi har den btw. Siden den er vell så liten, så må man jo dele opp en sånn normal langpannepizza i mindre langpanner. Noe som fører til at det tar lengre tid, men tid, det er jammen meg noe jeg har nok av for tiden. Vi fikk tak i en stor og fin ovn i går, men den er ikke montert i dette øyeblikk. Stas med nye ting! Senere i dag reiser jeg til Kirken for å vaske og rydde og sjekke at alt er i orden. Gudstjeneste er tingen denne helgen!

Livet er en glede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar