søndag 21. april 2013

Handler alt om meg?

Når alt kommer til alt, handler alt du gjør bare om deg selv? Dette er dagens tanke. Kanskje morgendagens også. Jeg vet ikke når den tanken dukket opp, og hvorfor. Muligens at jeg så på et bilde? Ja, det hadde noe med ett bilde å gjøre. Så det skal jeg finne ut, hvorfor handler jeg som jeg gjør!? Eller ikke, det kan bli et stort prosjekt. Tiden får vise. Det er en interessant tanke ihvertfall, så litt kommer jeg uansett å tenke på det.

Noe annet jeg har tenkt litt på innimellom er at ord ikke bare er ord. De kan være det, men jeg tror at når man oppdager livet bak hver setning, hvert ord, (hvis du ikke alltid har merket betydningen av dem) vil vinkelen du står i og lever i, bli litt justert. Slik vil det jo være med alle nye ting man erfarer her i livet. Når noe nytt oppdages, vil man få ett nytt syn på tilværelsen. Sykt spennende liv i grunn! Hvorfor er det av og til så kjedelig da?

Vet du, nå merker jeg at dette bare blir rart. Unnskyldning: DET ER SENT.. Kanskje du fikk noe ut av setningene over likevel, enten du følte det var rot eller ei? For det kan jo bli forstått på en helt annen måte enn det i opprinnelsen var tenkt. Du forstår det slik det var ment for deg. Jo, slik er det jo hele tiden vil jeg tro. BLÆH! Jeg greier ikke tenke mer.. God natt :)

Jeg ringte til bestemor i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar