onsdag 17. april 2013

Med sommeren kommer pollen..

Sommerferien! Jeg tror det er mange som sitter med tanker om hvordan sommeren vil bli. Uansett, den blir aldri slik som man forestiller seg. Likevel tror jeg det er bra at vi drømmer om alt det kjekke som vi ønsker skal skje, for da kan vi gjøre en innsats selv. Innsats er bra!

Jeg har fått flere forespørsler om å reise et stykke unna i sommer, ett har jeg takket ja til, og det er et bryllup i Bergen. Dit skal jeg uansett, det tror jeg blir spennende og fint. Så er det mange andre ting jeg kunne tenke meg, men så er det de hersens pengene som lager begrensninger for meg. For jeg må jo ha råd til å betale husleien til høsten, og jeg vet jo ikke hva det blir kostende før jeg får svar på søknadene. Og det er ihvertfall to måneder til. For i sommer er det snakk om større reiser enn til nabobyen.

- Før skoleåret slutter, har jeg veldig lyst til å reise til Sygna i Balestrand
- Reunion med fhs 14-16 juni i Porsgrunn
- Bryllupet
- Spontane turer (Sverige, Trondheim..) med gjengen herifra
- Tur til Finland, Åland, med folk fra fhs

Så nå må jeg velge å vrake. Men jeg vet ikke hva jeg vil vrake. For alt er jo kjekt. Jeg kom på at jeg skal i konfirmasjon til høsten også, eller August da, i Bergen. Hater penger, men jeg liker de og.. for de gir jo muligheter. Takknemlighet burde begynne å eksistere i mine tanker, for jeg får jo oppleve ting.

Jeg har pollenallergi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar