onsdag 24. juli 2013

Det er sommer

Kul i panna, trøtt i trynet, sol, pollen! Og så, et lite gjesp..

Har ikke noe å fortelle, joda, men kommer ikke på no. Okei, hjernen min kom på noe. Nå skal du få høre setningen jeg drømte. Det føles ut som det siste jeg drømte, før blæren tvingte meg opp, og sola sa god morgen.. "Hvorfor setter du deg i stolen, eller på krakken når du helst vil sitte i sofaen?".

Tenk det du tenker.

Jeg har fått bekreftet at jeg får stipend. Det er gøy, for da blir ikke alt dobbelt så dyrt. Jeg har en kompis som også skal til Sogndal. Det er superdigg. Jeg har kjøpt meg fiskestang, og første gang jeg brukte den, og den eneste gangen hittil, så satt jeg kroken fast i bunn, ikke med vilje altså. Det var trist. Jeg skal, fordi det er planlagt, dra å møte noen venner i byen i dag. Det gleder jeg meg til. Jeg skal ut og jogge snart. Det håper jeg det blir noe av. Jeg skriver setninger som starter med "jeg" og "det" annenhver gang. Det føles.. vet ikke.

Elsk deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar