lørdag 14. september 2013

Nettopp betalt husleia :P

I morgen skal jeg på SIM, Sogndal Indremisjon, kl 11:00. Det blir bra, jeg tror det!

Hver fredag har vi i sosiologiklassen fri, ihvertfall frem til første eksamen 10 oktober. Så i går brukte jeg dagen veldig dårlig. Gjorde ingenting tror jeg, ikke før kl fem da. Da møtte jeg en jentegjeng fra klassen, vi spiste masse mat. Ja, det var så masse mat at når vi var stappmette alle sammen, hadde vi nok mat til enda en slik kveld. Tiden gikk veldig fort. Når vi avsluttet det hele var klokken halv ett ellerno. Jeg liker jo å være spontan, så i det jeg holdt på å si ha det bra, spurte jeg hu ene om jeg kunne bli med henne hjem og overnatte. Hun bor 10 minutter unna med bil, så jeg måtte jo pakke med meg litt, for jeg visste jo ikke når jeg kom meg tilbake. Det går jo så dårlig med busser..

Hjemme hos de jeg skulle sove hos, gikk det i prating. Når vi endelig fikk lagt oss og satt på alarmen for når vi skulle stå opp neste dag (da var klokken halv fire), fortsatte vi å prate jo. Tror vi pratet i to timer ellerno.. men det vet jeg ikke helt sikkert. For vi fant ut at det beste var å ikke sjekke klokka. Altså, for at du skal forstå hvor lenge vi prata, for det er veldig viktig at du skjønner, så tror vi at vi pratet til halv seks-seks på morran. Hadde jeg dratt hjem rett etter den partyspisinga med de fra klassen, hadde jeg lagt meg med en gang, for jeg var veldig sliten.

Helt utrolig hvor masse interessant jeg skal skrive om i dag! Er ganske sikker på at det er mye annet du heller vil vite, enn hvor lenge jeg snakket med et annet individ. Men jeg skriver jo det  jeg vil, its mah blogg! Jeg tror aldri jeg blir flink til å formulere og fortelle om saker å ting, hvis jeg fortsetter med å utdype de minst interessante tingene i livet mitt. Eller joda, jeg blir sikkert god på det. Eller, jeg vet ikke, jeg har ingen meninger lenger, for nå er jeg supertrøtt, eller, jeg var mer trøtt før i dag. Nå begynner jeg faktisk å bli litt våken, men jeg kjenner jeg er trøtt da.

I morgen skal jeg handle melk, yoghurt, skinkeost? og dasspapir, om jeg ikke utsetter det til mandag da..

Du er vannvittig bra, det ekke noe å diskutere engang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar