tirsdag 17. september 2013

Sannhet og seriøsitet

ALL ÆRE TIL JESUS! Han har reddet meg. Jeg kan prøve å forklare deg hvordan det er å tilhøre Jesus, men det vil bare bli ord som er vanskelig å forstå. Ikke fordi det er innviklet, men fordi det handler om noe mye større enn ord kan beskrive!

Akkurat nå kjenner jeg på kampen, at jeg ikke burde poste dette innlegget. Hva vil folk tenke? Til syvende å sist handler det ikke om hva du tenker om meg. Det handler om sannheten, om det som er godt. Jeg drømmer om at alle skal få oppleve den!

Jeg er langt fra perfekt. Ofte tror jeg at jeg er ganske nærme, men det er fordi jeg lurer meg selv, og glemmer alt det negative. I Jesus kan jeg hvile, for han renser. Jeg aner ikke hvor heldig jeg er. For jeg misbruker.

Noen vil kanskje si at dette er for personlig. Jeg aner ikke om det er det. Uansett, vi er like alle sammen. Lengter etter lykke. Vi ignorerer, snakker og tenker stygt om andre. Dømmer ut i fra de teiteste grunner. Vi er så utrolig lik, alle sammen, men hvordan vi forteller om disse likhetene avhenger av hva vi har opplevd. Det er ofte opplevelsene som gjør at vi føler oss annerledes enn andre, men vi føler og gjør det samme - utseendet av handlingene er bare litt annerledes.

Nå skal jeg henge opp klær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar