torsdag 8. desember 2011

My day

Jeg liker virkelig modulfaget masker. I dag støpte jeg maske av ansiktet til Elise. Jeg hadde aldri gjort det før, men synes det var kjempemoro. Litt skremmende at jeg holdt på å tette pustehullet til Elise i ett uoppmerksomt øyeblikk. Uff, jeg har fortsatt dårlig samvittighet. Det gikk bra, men stakkars henne.. Etter dette hadde jeg elevvask på "mitt" kjære vaskerom. Snill som hun er, holdt Kjersti meg med selskap. Når vasken var unnagjort var jeg så klar for filosofi. Så ploppet det opp en melding på mobilen om at det var avlyst. Dermed har jeg bare sittet på rommet mitt, og det føles som om at jeg har sittet her evig lenge. Nå skal korridoren min, lage taco og kose oss før det bærer avgårde til Skien fritidspark der vi skal spille treningskamp mot ett 5 div. lag som jeg ikke har fått med meg navnet på. Det blir bra. Nå gleder jeg meg bare til å treffe mennesker igjen og være sosial. 3 timer alene på dataen er ikke min ting.

Bildet dere ser under disse ord, er tatt på rommet til Chris. Det var en dag vi satt oss ned på gulvet og flettet hår. Just because! De som sitter med ryggen til er, Monica, Vanessa og Hanna.


Finn ut hva som gleder deg og bruk tid på det, for du fortjener det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar