tirsdag 20. november 2012

Tanken om Maries utseende

Jeg har en tanke om meg selv, vil du høre den? Det vil du sikkert, så her kommer min tanke om meg. Jeg tror jeg har et ganske normalt fjes. På en måte. Fordi. Jeg får ofte (alt for ofte ihvertfall, en gang hadde vært normalt tror jeg, gjennom et helt liv ca) kommentarer som: "Har du en søster som heter?" "Hvor kommer du fra? Du ligner sånn skikkelig på en jeg kjenner" "Neimen, hei du! Er du her!" og jeg aner ikke hvem det er. "Er du i slekt med.. okei, dere er bare så like" osv. Hvis ikke jeg har et normalt fjes, så tror jeg at jeg har mange tvillinger ute i denne verden, eneggede tvillinger, ihvertfall i Norge.

Nå er jeg sliten, det er en korrekt beskrivelse av min situasjon. Ehm, jeg stod opp tidlig, og kjørte bil alt for lenge, med en kjørelærer og en annen kiiz. Glattkjøring!

Ciao

2 kommentarer: