onsdag 16. januar 2013

From universe to universe

"From universe to universe
I jump alone
Just to find out that
I am still a child"

- Akiane


Jeg fant, jeg fant, en ny versjon av "Somebody That I Used To Know". Den er rett og slett fenomenal!

Nå sitter jeg her, hvor ellers? Har drukket opp innholdet i koppen, som denne gang var kakao med marshmallows. Det var egentlig bare en helt ok kakao. Før jul kjøpte jeg nemlig en pakke med forskjellige kakaosmaker, og i dag valgte jeg å smake på en jeg ikke hadde smakt før. Der har du begrunnelsen. Jeg hadde et sukkerbehov, og når et behov blir tilfredsstilt så slutter behovet å eksistere, ihvertfall for en stund. Så dermed, thja, så får jeg finne på noe annet. Se "Halvbroren", episode 3 for eksempel.

Have a wonderful night, beautiful people!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar