tirsdag 18. februar 2014

Sannhet

Amatørvideoer er digg. Det er de som gjenspeiler virkeligheten best!

Jeg tror det er lurt at vi leter etter det som er ekte. Det som er ekte, er sannhet. Sannheten får oss til å være mer realistisk i de valgene som må tas.

Det ekte rører mitt hjerte. Jeg ønsker at mitt hjerte skal være ekte.

.. Jeg glemmer det som ligger bak, og strekker meg etter det som er foran, og jager fram mot målet, mot den seiersprisen som Gud fra det høye har kalt oss til i Kristus Jesus. La oss tenke slik, alle vi som har kommet frem til modenhet. Og om dere ser annerledes på noe, skal Gud gi dere klarhet også i det. La oss bare, så langt vi har kommet, fortsette i samme spor. Filipperne 3,13-16

Jeg liker denne amatørvideoen. Mest på grunn av stemmen hans da og fordi han synger sangen så fint. Han på gitar er RÅ! Det at det er en amatørvideo gjør alt bedre. Jeg har lagt den inn i en spilleliste på youtube med navn "AZM".


Menneskenes hjerter reagerer forskjellig på det som skjer rundt oss. Mange ganger styrer hjernen handlingenes utseende, og ikke hjertet. Vi handler spontant. Vi tror vi vet best. Hvor kan vi finne sannhet? Hvordan kan livet gå ut i fra kjærlighetens visdom?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar